سئو وبهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت چیست به چه معناست؟؟
سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.
همان طور که ذکر شد عموم مردم برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو و … جستجو می کنند و موتورهای جستجو مثل گوگل که مهم ترین ان ها است بر اساس اطلاعات و کلمات وارد شده صفحات و وب سایت های مرتبط راپیداکرده و نشان می دهد.
همان طور که گفته شد وب سایت شناسنامه ی شرکت و فعالیت شماست. پس ایا برای بهتر دیده شدن فقط کافی است یک وب سایت داشته باشیم؟ فقط داشتن وب سایت کافی نیست. بلکه سایت شما باید بهینه سازی گردد تا موتور های جستجو بتوانند وب سایت شما را مطابق با کلید واژه ی مد نطر پیدا کرده و برای کاربران نمایش دهد.
پس وب سایت شما مستلزم به بهینه سازی کردن است.

سئو و بهینه سازی

حال اینکه بهینه سازی چگونه شکل میگرد؟؟
بسیاری از کاربران به دنبال مطلب مورد نطر خود فقط در صفحه اول گوگل یا موتوهای جستجوی دیگر می باشند و دیگر وقتی برای صفحات دیگر موتور های جستجو نمیگدارند. پس رقابت برای بودن و ماندن در صفحه اول گوگل است.
بهینه سازی وب سایت می تواند الگوریتمی از موتورهای جستجو را در اختیار ما قرار دهد. این الگوریتم شامل قانون و مقرراتی است که بر اساس ان گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری وب سایت های مختلف را پیدا میکند.
این که چگونه این موتورهای جستجو وبسایت شما را پیدا میکنند، باید حتما وب سایت شما بر اساس الگوریتم ها و قوانین خاصی پیاده سازی شود. که این پیاده سازی خود از طراحی وب سایت مجزاست.